Μαύρα τα μαντάτα για τις ανά τον κόσμο εταιρείες που έχουν ως αντικείμενο τα ξυριστικά είδη για τους άντρες!
Η μόδα των τελευταίων ετών που θέλει τους άντρες με μούσια έχουν φέρει τις εταιρίες που πουλάνε ξυραφάκια, after-shave, αφρούς ξυρίσματος κτλ, στα πρόθυρα της κατάρρευσης! Αλήθεια, τα οικονομικά δεδομένα δείχνουν πως η κατάσταση είναι πλέον σοβαρή. Η πτώση των κερδών που καταγράφεται στους ισολογισμούς τους τα τελευταία χρόνια, οπότε και ενέσκηψε η μόδα με το πλούσιο μούσι, είναι σημαντική. Οι πωλήσεις έχουν πέσει κατακόρυφα.
Συγκεκριμένα,στην Αμερική μόνο, μειώθηκαν στα 2,3 δισ. δολάρια για πρώτη φορά από την ύφεση. Την ίδια στιγμή, ένας μεγάλος αριθμός ανδρών στη Μεγάλη Βρετανία καταφεύγει μέχρι και στη μεταμόσχευση τριχών στο πρόσωπο!
Οι αναλυτές εξηγούν πως όσοι θέλουν να ξυρίζονται ξοδεύουν σε ετήσια βάση πάρα πολλά χρήματα σε ξυραφάκια, γεγονός που τους έχει κουράσει. «Οι άνδρες κουράστηκαν από τις συνεχώς αυξανόμενες τιμές των κεφαλών ξυρίσματος και έχουν καταφύγει σε φθηνότερες επιλογές». Οι αναλυτές της εταιρείας ερευνών καταναλωτή Euromonitor έγραψαν πρόσφατα: «Κάποιοι έχουν σταματήσει το ξύρισμα εντελώς».
Το γεγονός αυτό αποτελεί μια τρομακτική προοπτική για τις παραδοσιακές εταιρείες ξυρίσματος.
Όμως για την άλλη πλευρά, δηλαδή για τις επιχειρήσεις που προσφέρουν απόλυτη απαλλαγή από την τριχοφυΐα, η εξέλιξη αυτή είναι συμφέρουσα. Πέρυσι, οι επιχειρήσεις για την περιποίηση του δέρματος των ανδρών είδαν ταχύτερη ανάπτυξη από οποιαδήποτε άλλη κατηγορία που αφορά στην ανδρική περιποίηση, με τις πωλήσεις να αυξάνονται 7% και να ξεπερνούν τα 260 εκατομμύρια δολάρια.